Bra dag


Idag har varit en bra och glad dag, faktiskt. Inte så jätteofta det känns så himla bra allting. Jag var nogrann med allt i stallet och mockade tillochmed hagen, fyllde på och skrubbade ur vattenhinken i hagen osv. Sen tog jag och Kett en promenad. Blev en ganska lång, men jag tycker att det känns bra att hon får röra på sig utan ryttare vilket hon gjort i 3 dagar nu samt att hon får sysselsättas med något även om jag räknar skritt som vila. Hon blir så jäkla pigg dagen efter vila annars....

Igår tömkörde jag och hon var SÅ FIN!! Redan från början var hon loss och jobbade med hela kroppen. Sen kom Tina och kallade våra fattningar för "stegringsfattningar" men bara K tycker att det är kul är jag glad! Hon studsade runt och tyckte livet var allmänt bra. Högervarvet var svårare som vanligt men det är längesen det har varit så kul att tömköra! Tycker att hon är svår och då känns det jobbigt för att jag inte vet riktigt hur jag ska hantera det. Men igår så, och det märks verkligen att hon börjar orka mer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. roligt att du är nyfiken! Självklart så kan jag skriva ett inlägg om det :) Publicerar det imorgon :)

2014-05-09 @ 08:22:28
Postat av: Olivia Gustavsson

sv. roligt att du är nyfiken! Självklart så kan jag skriva ett inlägg om det :) Publicerar det imorgon :)

2014-05-09 @ 08:22:49
URL: http://oliiviiagustavsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback