Älskade älskade ni


Mina fantastiska vänner, helt underbara är dom allihop. Vi har haft en riktig avskedshelg för Tina och Linnea som flyttade till Rättvik idag. Jag har gråtit sjukt mycket i helgen och alla har vi gråtit, tillsammans, för det är så jobbigt.  Det känns helt sjukt att dom inte finns kvar här hemma längre, att man inte kan bjuda med dem på varje tjejkväll eller smsa och be dem komma när man bara har tråkigt. Vi kommer att ses igen, vi sa aldrig hejdå, men det blir inte så vardagligt, utan nu när vi väl ses så är det en fest i sig. Då lär vi vilja ta vara på tiden och inte sitta och lata oss en hel dag utan vara ute och fota eller fika på stan istället. Ska så snart som möjligt ta mig ner och hälsa på en helg i alla fall.

Nu när vi umgåtts så mycket sista dagarna blir jag än en gång så himla tacksam för mina vänner. Kan inte fatta att vi är ett sånt härligt gäng. Att jag alltid har nån att höra av mig till när det känns jobbigt. Att kunna ringa och gråta i telefon. Eller skratta så vi gråter och äta så vi blir fet som fan. Mysa eller åka på tävling tillsammans. Bara idag satt jag inne med Lise och Sofia i soffan hos mig och kollade film heeeela dagen. Igår började vi dagen med scones och film jag, jessica sofia och signe. Åh jag bara svammlar på men ni är så gosiga allihop<3

Nu ikväll har jag tänkt mycket. Jag saknar tiden vi red på ridskolan alla tillsammans. Hoppade runt på blåbärshoppningar och hade våra älskade favorithästar. Nu har alla egna och jag kände mig plötsligt så himla gammal när jag ser småtjejerna på ridskolan uppleva samma sak som vi gjorde då. Jag saknar den tiden, jag saknar att vara en ridgrupp och alla hästar vi red på då som inte finns kvar på rs nu. Jag saknar allt det där gamla. Men är så glad och tacksam för allt jag har nu. Nattankar.

Kommentarer
Postat av: Soffe

Så bra skrivet, du är bäst!

2014-08-19 @ 14:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback