Finaste K

Åh Ketzhal har varit så fantastiskt fin dom sista två veckorna. Jag var sjukt less två första riktiga passen efter betet för det var så svårt och jag insåg att jag ridit oseriöst hela sommaren. Men sen när jag red så var det ett pass där allt bara fallit på plats i min ponnys huvud verkade det som! Lugn och skitfin från början till slut och så har det fortsatt, så ingen är gladare än jag!

Imorgon bitti åker vi till sundsvall på tävling. Dressyr imorn (lc:1 lb:1) och hoppning på söndag (lb). Ska åka dit med Jessica och det ska bli så ruuuuligt!! Är nästan mer tagg på dressyren än hoppningen, för har ju bara startat henne där en gång och det gick inte sådär jättebra. Nu är hon starkare och jag kan rida henne i bättre form så tror det kommer gå mycket bättre!

Jaa vad har hänt mer? Inte så mycket, jag trivs i skolan med bra klass och lärare, och har kommit på att psykologi är askul! 
Sen har jag fått plats i hoppgruppen, happiest day ever!!!! Nu är det alltså hoppträning för Elin varje onsdagkväll. 
En vanlig vecka kommer se ut såhär:
Måndag: skritt
Tisdag: galoppera
Onsdag: hoppträning
Torsdag: vila
Fredag: tömköra
Lördag: jogga
Söndag: dressyr

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var i Östersund bor du? Hara? Änge?

Svar: Jag bor i stan inne i Östersund och har hästen i Ås!
Vera Holgén

2014-09-08 @ 15:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback