Borta 10 dagar



Hur ska jag klara mig utan ponnyn min? Hon har det bäst tillsammans med Tina och Signe i alla fall. Dom har inte fått så mycket order mer än vilka bett de ska rida på. Gör va ni vill och kör gärna lite hårt med henne! Förövrigt fotade vi x2 igår med Stina och jag red lite barbacka på torstas plan också. HON VA SKITFIN! Inte ridit dressyr på läääänge och ändå loss o mjuk och tycker hon tog bettet bra också! Härligt att åka bort med den känslan!

Nu är jag hos mormor och morfar 2h från Göteborg efter 10h i bilen med Felicia idag. Ska vara här 5-6 dagar. Väldigt smidigt att jag kunde åka ner med henne då hon också skulle till göteborgstrakterna. Vi som aldrig hinner träffas annars, perfekt ju! 
Här ska jag sola bada och äta glass om vädret tillåter, plus gå på kusins konfirmation. Sen är jag jättesugen på att ta en sväng till där Felicia är (Lysekil) för att se de fina pållarna och föl osv där, gärna genom min kameralins, haha. Får hoppas på det i alla fall!
Sen blir det 5 dagar i vår stuga utanför Övik med pappa och Tina göljer även med dit. Ruuuuligt! Hoppas på mer sol och bad där. 

När jag kommer hem är det chill 1 vecka och trimma Kett. Sen jobbar jag de tre första veckorna i aug. 2-3 aug ska jag och Ketzhal hoppa terräng i Åsarna också, ska bli så sjukt roligt, dööör. Jag skrattade mig igenom en träning på tannes gräsbana och vad är den jämfört med detta liksom?!
Sen börjar jag gymnasiet och där slutar detta inlägg för åbgesttankarna kommer smygande och jag vill inte att min blogg ska bestå enbart av depp...

Kommentarer
Postat av: Karolina / Team Enebäck

Fina ni är! :)

2014-07-17 @ 11:23:33
URL: http://teameneback.com
Postat av: Olivia

sv. tyckte också att det verkade jobbigt, tog bort det nu haha ;)

Svar: Va bra :D
Vera Holgén

2014-07-25 @ 22:03:49
URL: http://oliiviiagustavsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback