Helgen och Ketzhal v.8

Har haft världens bästa helg med mina fina vänner!! Sofia sov hos mig i fredags efter att vi tömkört Ketzhal på planen. Sen upp tidigt i lördags och släppte ut alla pållar. Red K på förmiddagen och sen Caddy ut med bästa bus-gänget. Båda fick galoppera djupsnö!

Lördag kväll hade bus övernattning hos Sofia och det var supermysigt med god mat (har ätit hur mycket som helst i helgen) och spel, prat och singstar. Sen somnade jag för att jag var så trött hahah. Amerikanska pannkakor till frukost och efter det tog vi oss till stallen. När jag kom hade mina fina vänner redan mockat och gjort iordning min ponny, dom är bäst! Jag red till hemliga ängen med Malin och Jessica och busade där ett tag, vi hoppade även hoppstigen och lite stockar i skogen.

På eftermiddagen var det tävlingsmöte och även bus årsmöte. Jag funderar på att rida i lag, men vill egentligen inte binda upp mig för mycket eftersom vi inte ens vart med på nån tävling än, vill liksom komma igång lite och se hur det går först. Jag går ur bus nu men kommer hjälpa dem om jag får tid. Nya styrelsen är ett riktigt bra gäng och dom är taggade så tror det kommer bli bra!



Det är så skönt att Ketzhal inte är förkyld längre så vi kan börja jobba igen! Ungefär såhär ska denna veckan se ut.

Måndag: skritta ut med Tina och Malin
Tisdag: vila
Onsdag: tömköra
Torsdag: dressyra i ridhuset (första gången på typ tre veckor omgomg)
Fredag: tolkaaaaaa
Lördag: hoppa för theresa
Söndag: sofia skrittar/joggar ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback