Detta kan jag leva på länge


Jag har ALDRIG sett Cosmos vara så fin. Det säger en del. Han var otroligt lyhörd. Om jag sa proo i galoppen gjorde han halt, en smackning och upp i trav igen. Han bar sig själv, kunde öka och minska, fick igenom halvhalter. Så var han så jäkla snygg också, halsen asbiffig osså bakbenen igång, finponnyn! Bjöd framåt och verkligen ville göra rätt. Det är just det, när han väl vill så kan kan. Sen är det inte så ofta han vill, men idag så!

Jag bara stod där i mitten med ett stort leende på läpparna. Fy vad härligt det var!! Kan inte beskriva känslan, men han bara dansade runt mig... Jag är så otroligt glad att Madde frågade om jag ville lära mig tömköra för fyra månader sedan, och jag är jättepeppad på att göra samma jobb med Ketzhal.

Lovar att han förstått att det är något pågång och ska fjäska in sig lite de sista veckorna. Känns nästan lite jobbigt om han fortsätter vara så här fin. Frida och Madde var positiva och sa samma sak: då får du ett bra avslut och ett kvitto på bra jobb med honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback