Mina schabrak

Vitt allroundschabrak, fick det av en fd klasskompis i födelsedagspresent och har använt det när jag tävlat Elloise.
Blått dressyrschabrak, köpte det på Hööks för kanske ett år sedan och har bara använt det ett fåtal gånger då jag inte tycker att det är snyggt haha.
 
Mörkgrått dressyrschabrak från Jacson, köpte det av Elin och fick matchande lindor från Schockemöhle till, har använt det en del.
Brunt allroundschabrak från BR, inköpt på Sthlm hs-12 med matchande lindor. Har använt det rätt mycket och tycker att Cosmos är riktigt snygg i det.
 
Rött allroundschabrak (likadant som ovan) från BR, inköpt på Sthlm hs-11. Har använt det mycket både på ridskolehästarna och på Cosmos.
 
Marint dressyrschabrak från Schockemöhle, köpt begagnat av Sara Carlsson för några månader sen, men inte mycket använt då C har varit sjuk. Himlans snyggt tycker jag!
 
Sen har ju även Felicia en massa schabrak som jag använder, dessa är bara de som är mina. Haha, jag rider oftare med de som är hennes..

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Hej! Såg att du inte gillade ditt blå dressyrschabrak från hööks? Intresserad av att sälja det? Mejla mig :) mvh Emmeli [email protected]

2014-09-05 @ 17:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback