Caddy/Cosmos 20 maj

Äntligen lite ridbilder på Lilla vit också! Är han inte ursnygg i rosa?
 
Dressyrträningen var som ni ser ute idag, det var både varmt och kvavt men jättehärligt att kunna vara ute. Sommarkänslor. Vi jobbade med öppna i trav och galopp samt förvänd galopp på serpentinbågar. Caddy skötte sig jättebra. Han dyker med huvudet när det blir jobbigt och den vänstra förvända galoppen var klurig att få till, men vi löste det bra ändå.
 
Innan jag gick till ridskolan så var jag bort till Cosmos och red ut honom + fixade i stallet. Vi var ute och galopperade (!!!!!), för första gången på över två månader så fick jag rulla i galopp på honom. Det var riktigt jobbigt tyckte han, men bara en host i början och sedan inget mer. Jättesvettig pålle efteråt som fick sig en liten dusch och sedan tugga lite hö medan jag traskade bort till nästa stall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback