Världens finaste ponny

Foto: Sofia Bredhe
 
Red seriöst på planen idag, borde få diplom haha. Nej men han har ju bara chillat i skogen denna veckan så nu tog jag tag i livet och red, inte åkte häst (väldigt stor skillnad). Vi red lite dressyrprogram faktiskt: lc:1, lc:2 och lb:1. Riktigt fin blev han efter en stund, i början var han dock lite skeptisk till att jobba, haha.
 
Tack för att du fotade Sofia! Imorgon följer jag med henne och fotar ponnyn med världens minsta öron. På måndag kanske jag ska fota Tina och Signe, på fredag Julia och Lina och sen måste även jag och Frida ha en fet photoshot nån dag! Sommarbilder i massor!!

Kommentarer
Postat av: Tuva

Åååh Vera din blogg är världsbäst! Så.fina bilder och du verkar rida jättebra :)

Svar: Åh, tack, vad glad jag blir! :D
Vera Holgén

2013-07-14 @ 08:38:47
URL: http://fattagaloppen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback