Hallå igen

 
Inte bloggat på en vecka, oups. Cosmos vaccinerades i måndags så han har tagit det lugnt och jag har varit i fjällen med skolan i tre dagar så ni har inte missat någonting!
 
Idag var vi ute med Felicia och Baby i skogen och busade. Ingen av oss orkade rida så vi åkte häst runt vanliga slingan. Pållarna fjantade sig en del och vi bara skrattade åt dem så töntiga de var... Innan det skurade vi boxarna i stallet, brukar göra det en gång om året och gud vilken skillnad det blev! Hästisarna lever lyxliv!
 
Imorgon varnas det för otroliga mängder med regn, så får se hur det blir i ridväg och på måndag är det dags för min och Cosmos andra dressyrträning för i höst. Söndag den 8e åker vi nog på pay and jump på frösö hästgård!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du Cosmos på foder nu?Flr förut var du väl medryttare elr?

Svar: Jag har ju ridit honom sedan januari 2012 och sedan dess har det bara blivit mer och mer, nu har jag honom som om han var min!
Vera Holgén

2013-09-01 @ 09:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback