Cosmos 21/22aug

Foto: Tina Sperring
 
Gäääh, jag bara ääälskar bilderna! Nu när jag kollat igenom dem så är nog den andra faktiskt en av favoriterna, det trodde jag inte när jag såg dem första gången.. De är tagna igår av duktiga Tina!
 
Igår red jag igenom programmen med Madde på marken, kändes bra faktiskt! Vänstergaloppen var jättesvår att få till och sen är det ju övergångarna som vanligt, men annars så. Idag red jag och Felicia utoch busade hehe, men imorgon blir det lite trim och en skrittsväng tror jag och på lördag smäller det! Min och Cosmos första tävling tillsammans, wiiihoooo! Idag kom även tränset, vilket var tur både för mig och för Hööks, annars hade de väl fått någon argt klagomejl av en viss tjej hehehe.
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh dessa bilder var verkligen superfina! Speciellt den översta och den understa :)

Svar: Åh tack! Jag gillar dom också :D
Vera Holgén

2013-08-31 @ 22:40:36
URL: http://llovisallindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback