Cosmos 18 aug

 
Var ute med Frida och Pippi idag (för en gångs skull skriver jag ridpass-inlägg före 00 haha). Vi busgalopperade en hel del, kapplöpning upp för ängarna, jag och Cosmos vann varje gång hehehehe. Men C är ju faktiskt större än pippilott!
 
Lite seriöst red jag på en äng, gjorde en massa halter och ville att han skulle vara uppmärksam på mig, bytte galopp både med enkla byten och vanligt. Sen helt plötsligt var det full fräs uppför igen!
Imorgon är det höstens första dressyrträning och jag är så sjuuukt taggad! Vi ska få ny ridlärare vilket känns spännande och jag är bara jätteglad över att få träna igen! Känns som vi har utvecklats jättemycket sedan skolan slutade. Nu jäklar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback