Cosmos 17 aug

ponnyn ba chillar lite bredvid hindret/nöjd hoppeponny
 
Och jag börjar ännu ett inlägg med "åååh, vad bra det gick och vad roligt det var att rida idag". Felicia hoppade Baby igår och frågade om hon skulle låta hindrena stå kvar, så jag tänkte att vi kunde hoppa idag. Felicia kunde inte hjälpa till och har inte hoppat honom utan hjälp från marken så många gånger förut, men oj så bra det gick!
 
Började med att rulla på travbommar och byta galopp över ett litet hinder. Hoppade sen några språng på ca 80 innan jag byggde en "kombination" (bilden) med ett litet hinder och sedan ett stort hinder, två galoppsprång. Han var verkligen äckelfin, lösgjord, framme för skänkeln, taggad, så jag höjde lite mer än vanligt. På bilden ligger det på 110-115 nånstans, där slutade vi och hoppade några låga språng innan avtravning och skritt. Jäklar att jag inte hade nån som fotade.....men jag har anställt fridis till nästa gång vi hoppar!
 
Hoppas att denna känslan håller i sig till tävlingen, det går bra nu!

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

sv. dom är köpte på åhlens city i göteborg :D

Svar: Tack för svar :)
Vera Holgén

2013-08-18 @ 06:47:28
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback