Info

Jag ber om ursäkt för att jag är frånvarande här, men datorn är inne på reparation och ni borde klara er med mina tidsinställda foto-inlägg haha.

Cosmos fortsätter att skrittas igång. Idag var vi ute i skogen bort mot ridskolan och hade det jättemysigt. Även om han inte hade någon kompis med sig så skötte han sig superbra (bortsett från att han flög i luften när ett rådjur sprang förbi...).

Framöver är det väldigt många aktiviteter som skulle vara roliga att fota:
1 maj miniblåbär
1 maj p&j frösö hästgård
4 maj hoppning östjämten
4 maj nypondressyr
4 maj storhästdressyr ånge
4-5 maj tusse
9 maj storhästdressyr
11 maj blåbärshoppning
14-15 maj IA
17 maj storhästhoppning ånge
18 maj ponnyhoppning ånge

Dock kan nog alla normalintelligenta människor förstå att vissa datum får jag prioritera, jag kan ju inte klona mig den 4e maj och fota på fyra ställen samtidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback