Lyx vs budget.



 
Vilka av dessa saker hade ni kunnat köpa? Är ni intresserade av märkesutrustning?
Som på nedersta bilden där det i princip enda som skiljer dy'on chapsen med dem från hööks är märket, är det verkligen viktigt då?
 
Jag, liksom många andra, tycker att det är något speciellt med märkessaker. Dock är det för det mesta inte själva det där lilla märket som är viktigt för mig, utan märkesutrustningen har ofta mycket bättre kvalitet och jag kan ju inte neka att den är snyggare.
 
Skulle vara kul att höra din åsikt om detta!

Kommentarer
Postat av: Wilma Kullström

Om jag ska vara ärlig så är jag en riktig märkesnörd, har mycket sånna saker och köper väääldigt sällan icke märkessaker. Dels för att kvaliten är bättre och att märkessakerna är snyggare oftast ;)
Bryr mig inte om andra inte har märkessaker eller nåt sånt men jag själv är en märkesnörd haha!

Svar: Ja, det är ju sååå mycket snyggare och bättre kvalitet! (:
Vera Holgén

2012-11-19 @ 20:05:55
URL: http://ponnyryttareinorr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback