vänner av alla sorter

Vänner.
Ja, jag hinner med dem utöver allt stall. Eller ? Egentligen så är nästan alla mina vänner hästintresserade, det har blivit så med åren. Då träffar jag dem i stallet. Sedan så har jag ju några av dem i min klass, osv.
Men det är väldigt sällan jag efter skolan går hem till en vän och umgås.
.
På ridskolan är man med människor i alla åldrar.
Man kanske inte har någon djupare relation, men ändå. Den finns där. Bara man går fram för att hjälpa någon att sätta nosgrimman rätt eller kratsa en hov.
.
Jag har underbara vänner ♥
Jag kör på "ingen nämnd - ingen glömd", annars kulle jag sitta här hela natten.
De finns överallt, perfekt. Någon att rida med, någon att skratta med i skolan, någon som alltid finns där och någon som man kan vara med i timmar i stallet.
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback