leva livet - innan det är för sent

Vi började se en film på svenskan förra lektionen.
Om en man som vairt med om en olycka då han blev lam, därmed stum. Det ända han kan göra är att ligga där i sjukhussängen och blinka.
Man får sig en riktig tankeställare. Man själv som klagar på vädret och att ponnyn inte tycker att det är jättelajbans att gå in fran hagen Visst, det är också problem, men inte på långa vägar så stora...
Vi har inte sett klart filmen än, men jag är nyfiken på den.
.
Jag ska börja gllädjas åt att ens kunna sitta på en hästrygg, istället för att klaga på negativa tävlingsresultat.
Om det hade varit jag som låg där i sängen o inte kunde röra mig - då hade jag vart glad ifall jag tänkt på detta i förväg. Gör det ni också, vet jag. Var nöjda med det ni har, inte missnöjda för det ni saknar och lev livet innan det är för sent. ♥
.
image description

Kommentarer
Postat av: Frida Eriksson

Lev livet innan livet lever dig!

2012-05-24 @ 14:56:30
URL: http://fridaaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback