Vi har en otroligt bra SO lärare.

Man kan hjälpa barnen i Afrika. Man kan. Ja och jäklar vad alla tjatar om det.
Men man kan också börja ta vara på Jorden. Utan den skulle det inte finnas några barn i Afrika. Utan vår jord skulle det inte finnas någon värld alls.

Vi har en otroligt bra SO lärare. Han har visat filmer för oss där man faktiskt ser att Jorden är på god väg att gå under. Nu tänker ni säkert "Jaja, det vi alla redan. Ingen nyhet." Och jag tänker inte tjata på om detta. Men jag har själv fått mig en tankeställare. Det har jag.


image description

Kommentarer
Postat av: Emma - Tanneryttarna

Vi måste vara rädd om våran jord <3

2012-06-13 @ 23:06:57
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback