Jacson dressyrschabrak.

 
Idag blev jag ett schabrak rikare, ett riktigt kap - schabrak + fyra lindor för 200:-
Är själv nöjd, schabraket skulle kunna vara lite stort men hellre det än för litet ! Lindorna är i jättehärligt material från Schockemöhle. Ska kanske testa det på Cosmos nästa gång jag rider. Frida ska fota mig någon dag snart, så då kan ni också få se det ordentligt. Jag tror även att Elloise skulle göra sig riktigt snygg i det !
 
Vad tycker ni om det, och tror ni att det passar Cosmos & Elloise ?

Kommentarer
Postat av: Emma - Tanneryttarna

Super snyggt, kommer passa dina pållar bra :D

Svar: Hihi, kul att det inte är bara jag som tycker det (:
Vera Holgén

2012-06-27 @ 20:39:27
URL: http://tanneryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback