Hööks beställning.

 
Det blir mycket utrustning, och inte mist Hööks nu, här på bloggen.
 
Tävlingsskjorta Stripe CRW® - Känner att så länge det inte kommer upp på regional tävling (då man måste) så vill jag helst inte ha kavaj i hoppningen. En sådan här skjorta tycker jag däremot om. 174:-
 
• Lädergrimma - Åh, jag är så sur ! Jag ville ha en annan lädergrimma. Helt vanlig brun utan stenar. Men självklart tog den slut under tiden jag skulle beställa... Jag behöver en när jag åker på tävling. 149:-
 
• Handskar Dressage CRW® - Helt vanliga billiga tävlingshandskar. 29:-
 
• Pannband Claridge House® - Det var billigt nu på rean, och snyggt.
 
Vad tycker ni om sakerna ? Har ni beställt ?
Gör det NU annars så att det inte blir som med min lädergrimma !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback