Tankar.

Att skriva åsiktsinlägg är inte riktigt min grej.
Förut försökte jag jätteofta. Men det kom ingenstans, de blev inte så där långa och bra som alla andras. Visst, jag kan sätta mig ner & skriva inlägg om "hur hästen går i form, du ska inte såga ner den!", "nya djurskyddslagarna, man får inte driva med spöet" och "vi ryttare ska inte behöva tryckas ner, ridning ÄR en sport". Fast nej. EXAKT de inläggen har jag sett på så många olika bloggar så att jag knappt läser inlägget ifall jag skulle se ett till. Det hade varit kul att läsa alla de där inläggen om alla olika bloggare hade twistat till dem, om skrivit dem på sitt sätt. Men nej, alla är likadana. Att skriva åsiktsinlägg är inte riktigt min grej, dock är det kul att läsa dem.
 
Jag äter alldeles för mycket gott.
Det blir efterätt i form av glass eller något jag bakat (eftersom jag är bak-galen, haha) nästan varje dag. Så fort jag kommer hem ifrån någonting så tittar jag efter godsaker istället för att ta något riktigt mellanmål. Jag får väl försöka ta tag i detta. Men i så fall måste jag ge mig själv totalförbud. För ifall jag väl börjat äta goda saker så fortsätter jag. Någon som har samma problem eller något tips ? Jag vill ju inte fortsätta så här, hehe.
 
Cosmos och jag i vintras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback