Kommande dagar.

I morgon - Jag och familjen åker till fjällen.
Tisdag - Fjällen.
Onsdag - Fjällen, kommer hem på kvällen.
Torsdag - Fota Ellen (som fotat de fina bilderna på mig) och ponnyn Maya. ev. Cosmos
Fredag - ev. Cosmos
Lördag - ev. Cosmos
Söndag - ev. Cosmos
 
Nu kommer jag som ni ser att åka till fjällen i tre dagar.
Det är jag, mamma och brorsorna som åker till Storulvån tillsammans med våra kusiner. Hade gärna varit hemma med hästarna, men det här blir ju också bra! Jag har till er lättnad fixat massor av tidsinställda, så utan uppdatering blir ni inte.
 

Torsdag, fredag, lördag och söndag.
Ska rida Cosmos några av de dagarna, men vet inte vilka så jag skrev eventuellt på alla. Ska även försöka locka med mig någon fotograf någon dag!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra på SSridsport.blogg.se

Du har itne egen häst va? :)

2012-07-30 @ 13:57:10
URL: http://Ssridsport.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback