Gummibett.

Red på planen, hade velat rida ut men han fick agera ponnyridning innan och då passade det inte.
Började med skänkelvikning i skritten, försökte få igång baken och få honom alert - det gav resultat! Sedan red jag på små åttvolter och fick honom att stanna kvar i formen när han bytte varv. Red igenom LC:1 en gång och nej, det är inte tävlingsdax än, men det är ju kul att testa.
 
Cosmos kändes alltså fin.
Jag red på ett bett jag inte testat förut, och ett träns jag inte rider på så ofta. Han blir lite tung på det, men alltid kul att testa något annt och fin blev han ju, om än lite tung. Ett sådant här bett.
 
Mamma fotade så bilder kommer under kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback