snart lov

© Ingen som inte frågar får ta av bilderna !
Det här är den sista skolveckan för mig. Alla andra runt om i Sverige har ju redan haft lov. Men vi var sist, det är egentligen bra så att man har något att se fram emot.
.
Det här lovet kommer att bli bra !
Jag vet det. (Sen den där lilla detaljen att jag är jätteförkyld behöver vi inte prata om, för att jag SKA vara frisk på lovet.) Det är lovet kommer nmnligen att bli ett riktigt sport hästlov.
.
Jag ska vara med på träningar, vara i stallet och såklart rida Cosmos.
Vill dra med mig fotografer ofta, så att ni får se allt det roliga jag håller på med i bilder.
Så ska jag någon dag följa med Frida och fota henne tillsammans med hennes medryttarponny Delay. Hon fotade mig så jag vill fota henne i som en "gengäld" och för att det är kul.
.
Har inte planerat alla dagar så precist än, men ni får se vad jag ska göra då jag har det.
Några nya bilder från när Frida fotade mig och Cosmos;
.
.
/Vera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback