Min blogglista.

Bloggar jag läser dagligen:
 
ponnysanning.com
 
treridskoleryttare.blogg.se
 
tanneryttarna.blogg.se
 
hamreryttarna.blogg.se
 
carlssonpataket.se
 
fantasias.blogg.se
 
johannagrant.se
 
nellieberntsson.se
 
darios.se
 
ungdressyr.blogg.se
 
En blandning av kända och mindre kända bloggar.
Från mina vänners till storbloggare. Jag gillar bloggar med mängder av bilder med bra kvalitet. Vill även att bloggaren ska skriva bra, långainlägg som gör att man får något att fundera över. När jag får tid läser jag även fler, men dessa i första hand.
 
Vilka bloggar läser du? Någon av dessa? ↑

Kommentarer
Postat av: Jonna - Tanneryttarna

Big love till dig Vera! :') Jagläser din blogg varje dag, den är grym <3

Svar: Hihi :D Jag läser som sagt er varje dag också (:
Vera Holgén

2012-08-31 @ 18:27:07
URL: http://tanneryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback