vad som händer idag.

Vädret hade ju kunnat hålla i sig, tycker man ju.
Men det snöar inte och det är inte svinkallt - så varför klaga ?
.
Jag satt hela kvällen igår och fixade med bilder från blåbären.
Lade ut dem i tidsinställda som kommer ut under veckan. Jättehärliga foton, det var ju underbart väder att fota i ! Men ni får hålla utkik här på bloggen, den första bildbomben kommer idag.
.
Nu skall jag cykla ner till busstorget för att åka ut till Cosmos.
Jag hoppas på en härlig dag i stallet. Jag skall rida på planen, och Felicia ska hjälpa mig - ge mig tips på hur jag ska göra och så. Jag ska fråga ifall hon inte har lust att knäppa lite kort på mig och ponnyn. I så fall, så får ni se dem sedan. Kul !
.
Ja, en liten uppdatering om vad som händer just nu i mitt liv.
Uppdaterar under dagen, så skriver jag hur det gick att rida ikväll.
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback