ponnydressyr, 21 april

Nej, jag vet, jag har inte hunnit blogga i helgen.
Det har vart ponnydressyr igår och sedan så följde jag med som publik till Wången - ponnyhoppning, idag.
.
Dressyren igår gick över förväntan, sjukt bra !
LC:1 - andra plats
LB:1 - delad första plats
.
Innan första klassen kom Johanna och peppade mig, "Nu rider du allt vad du har !", var unjefär det hon sa.
Det hjälpte verkligen ! Jag red. Sedan koncentrerade jag mig mer i LBn och Elloise visste ju vad det handlade om.
.
Jag är övernöjd med dagen och hoppas på fler såna här dagar.
Stort tack till alla som hjälpte mig med knoppning, fotning och så vidare.
.
Här kommer blandade bilder - de flesta är det Sofia Bredhe som tagit.
.
Nöjd Vera. (':
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback