konstigt.

Konstigt det här alltså. Konstigt.
Den här veckan har uppdateringen varit unjefär.. i botten. Men det har vart fler läsare än annars.
.
Nu till dagen.
Idag har jag ridit en orange söt liten sak. Nämnligen Cosmos. Vi red ut, själva. Hade velat att Linnea skulle följa med på sin ponny Freddy men hon hade fotbollsträning. (Jag fattar inte att man över huvud taget kan tycka om fotboll.)
Men jag och den orangea ponnyn tog oss en tur ändå.
Han var på väldigt vanligt humör. Fast först gjorde han något som han börjat med bara nu på slutet. Frysa fast i marken i hagen och inte vilja gå in. Felicia har kommit fram till att där är det otroligt mycket gegg och bajs. Han vill inte lera ner fötterna. Ponnyn vill inte lera ner fötterna. Gulligt, fjolligt och fånigt.
Väl ute så hade vi mysigt. Han blev inte rädd och fjantade sig så mycket och kastade sig inte iväg i galopp (såna saker han brukar busa till med).
.
Nu ska jag ha en mysig fredag.
Och så ska jag tagga inför att hoppa två finfina ponnysar i morgon.
.
Cosmos idag
image description

Kommentarer
Postat av: becka

Gu va söt!

2012-04-30 @ 10:34:39
URL: http://beckasponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback