blåbär och bloggning

Härligt att ni läser bloggen även fast jag inte har varit bäst på att blogga denna vecka !
Men ikväll kan jag förhoppningsvis fixa tidsinställda osså ska jag bli bättre på att utnyttja min iphone genom att mobilblogga.
.
Jag taggar inför blåbärshoppning på lördag, ska hoppa på två olika ponnyer.
Frågade om Elloise i åtti, och fick klartecken om det. Så frågade Theresa ifall jag inte ville ta en runda på Kapten också. Jag har för dem som inte vet hoppat den ponnyn väldigt mycket i hoppgruppen. Så två rundor på två olika ponnyer. Vet dock inte på vilken höjd jag ska hoppa Kapten på...
.
Linnea och söta Tittut på Wången, vill ni se fler biler därifrån ?
.
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback