hoppning på lello !

hejsan,
har ingen större blogglust idag...
det är så med mig, jag har en blogg i typ en vecka och tycker det är jätteroligt men sen tröttnar jag. Det är bara att försöka fortsätta, så blir det kul sen igen. (:
Men idag var jag ju i skolan först 09:05-15:20, lång dag. *suck* Sen gick jag till lise å åt halvmiddag. Vi tog bussen 16:35 och skulle rida vid sex. Jag fick ELLOISE ! :D Lise red Albin och vi skulle hoppa huset, fast utan tak. Den har man ju bara gjort några gånger... Fast det var helt okej, hon var ioförsej väldigt seg, men de har ju oxå såna dagar. Sen skulle vi ta jättelånga vägar, hindern stod unjefär på mitten men ändå skulle vi enda ut till A och C, knäppt...
Vart i alla fall glad för å få rida elloise, för de verkade ha fått dille på att jag inte skulle göra det. Sen kom Mia o vi åkte för att ta hand om Gusty. Åsa har skaffat två små stallkatter, hur gulliga som helst ! Vi gosade med dom lite å så. De hette Rut och Märta, så sött ! ♥
Inte så många men några foton:
~Lises fina Gusty.~
(inte bra bild, men men.)



~Lilla Rut.~



~Märta.~



~Himlen var fin, idag oxå !~

Ha det bra, så bloggar jag mer imorrn. Kanske presenterar nån ponny ! (;
/ Vera ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback