heldag med finaste tjejen ♥

Hejhej,
Idag vart det stall hela dan; från 10:38- 16:59. Sex timmar och tjugoen minuter med dig. ♥
Fast jag har ju såklart inte stått o slöat i en spila hela dan, utan faktiskt haft riktigt kul ! Det började med hoppträning för en som hette Jenny för Theresa var hemma o städade garaget.
Vi hade "kontrollövningar" som passade mig o Kapten bra. Vi hoppade inte så högt, fokuserade inte på höjden som hon sa. Hoppade små räcken med tiometersvolter mellan för att få bra kontroll och sen några oxrar, efter det satte vi ihop allt till en bana. (:
Jag tränade lite med kaptens och min "lyfta benen-övning" efter hoppningen och det gick bra. Det går ut på att han ska lyfta sitt ben när jag nuddar spöt på det, och sen får han beröm och godis. Har börjat sätta ihop det, så han ska lyfta vartannat ben i "snabb" takt. Lite som spansk skritt fast tvärtom. Han blir duktigare och duktigare faktiskt, jag kanske lägger upp nån film när Vilma har visat mig hur man gör... Justdet ! Ni kommer få filmer på mig och Elloise från Ridskolemästerskapet, men mamma har kamerasladden på jobbet. :(
Jag fick inte så många bra tillfälle å fota på grund av regnet men jag laddar upp några iallafall:


~finaste ♥~







~fina, fina du.~




~från hubertusen.~

Ha det så bra, bloggar mer imorrn.
/Vera

Kommentarer
Postat av: Vilma <3 Ariel

Roligt! :)



hubertusen?? :P

2011-11-20 @ 21:59:47
URL: http://vilmaariel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback