jul, jul, strålande jul.

God jul på er !
Idag är det dagen alla väntat på. Det är julafton, den 24 december 2011. Visste ni det va ?
haha, eftersom jag inte vill blogga på julafton egentligen så får detta bli ett kort inlägg. (det är ett tidsinställt men de behöver väl ingen säga till mina läsare ?)
Nu blir det nog ut i snön och sedan kalle anka, som vanligt. jag har tittat på kalle anka typ alla år. det är inte såå bra faktiskt, eftersom det är samma varje jul så man redan sett det, men självklart kollar man endå ! jag gillar inte juen för kalle anka, bara. fast det är ju oxå en stor del av den. men även;
- gemenskapen, att vara tillsammans.
- kalle anka
- julklapparna (jo, dom e faktiskt viktiga)
- snön
- all mat
- känslan att det är JUL !!
- att GE julklappar
- och en massa andra saker som jag inte orkar skriva just nu.
.
.
Ha en riktigt GOD JUL nu !
/Vera ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback