K idag och igår


Igår gick jag och Jessica till ridhuset på hopptiden och skuttade lite. Vi var där själva, vilket var skönt såklart! Utom att vi bara var två som byggde fram... Men vi hade galoppbommar på böjt spår, studs, en mur och en kombination. Ketzhal hoppade fint men jag hade inte riktigt koll kände jag. Fel galopp, för lite eftergift (måste bli bättre!!), osynkat och bara blää.. Sen när man kollar filmer så ser det ju inte sååå hemskt ut, men jag fick inte dendär bra känslan.


Idag blev det ridhuset igen men nu var det lindor på och dressyrridning för Madde, det var ett tag sen! När jag tog in henne och satte på grejerna kändes hon lite trött/loj och det är ju inte konstigt att hon är det ibland. Sen blev hon "som vanligt" igen. Hon var riktigt fin, lite taggad såklart men öppnorna, skänkelvikningarna och fattningarna satt där de skulle. När jag travade av var hon väldigt eftergiven och mjuk i sidorna, och Madde tyckte också att hon såg väldigt liksidig ut!

Har haft mysigt med Sofia och Tina i helgen, övernattning osv. Vi gick upp till Lise igår ikväll och skrämde livet ur henne och Signe också haha. Nu har jag och Sofia precis avslutat vårt nyttigaste mys någonsin, duktiga tjejer!

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

sv. åh tack vad glad jag blir, han är verkligen fin :D Roligt att höra att du glädjs för min skull också, inte alla som klarar det tyvärr ;) Kram!

2014-04-07 @ 09:16:20
URL: http://oliiviiagustavsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback