Cosmos v. 43

Måndag: dressyrträning. Han blev suuuperfin i traven efter ett tag, men galoppen var bara kaos. Vi skulle fatta med dem utåtställda och eftersom jag och Madde precis börjat jobba ordentligt med att han inte ska kasta upp huvudet i vanliga fattningar där han är inåtställd så blev det bara fel i hjärnan på honom. Han stannade och började hoppa upp och ner på stället, saktade av så fort jag fick galopp på han, kickade osvosov. Men jag tar med mig känslan från traven, för han var verkligen jättefin!
Tisdag: skritt ute, sjukt vad hemskt väder det var... Hagel/regn/blåst/mörkt/kallt osså var ponnyn knäpp också.. Blää
Onsdag: vila
Torsdag: tömköra
Fredag: planen
Lördag: vila
Söndag: ut
 
Bild från förra måndagen. Foto: Lisa Bernhardsson

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad fin han är! :)

Svar: Tack :D
Vera Holgén

2013-10-27 @ 00:21:48
URL: http://angelchanelle.blogg.se
Postat av: Annika

Så fin häst :)

Svar: Tack! :)
Vera Holgén

2013-10-27 @ 11:31:39
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback