Cosmos v. 42

Foto: Frida Eriksson
 
Måndag: dressyrträning. Han var superfin de sista fem minutrarna, fick verkligen till galoppen osv, resten ska jag knappt skriva om. Sprang ifrån mig samtidigt som han segade ihop, stretade, skickade ut bakben, surade mot de andra hästarna. Ja ni fattar. Men jag kommer iåg den där lilla stunden han var fin istället.
Tisdag: skritt barbacka ute
Onsdag: vila
Torsdag: tömköra
Fredag: planen
Lördag: vila
Söndag: ut i skogen
 
Jag ska till Sollefteå på ungdomsledarkurs (ULK) lör-sön. Det är steg två och steg ett var för snart en månad sedan, tiden går jättefort. Sedan är det om en månad igen i Sundsvall. Jag och Tina håller på att göra en presentationsfilm om ridskolan som vi ska visa där, kanske även nått jag lägger ut här så ni får se vad vi håller på med!

Kommentarer
Postat av: elin!

Jaaaaa den vill jag se :D ;)

Svar: Ska försöka fixa det då! Du kanske är med ;)
Vera Holgén

2013-10-15 @ 22:13:53
URL: http://legolasstepschamp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback