Cosmos v. 41

Åhh äntligen har jag fått min nya dator! Den förra funkar inte alls och jag var jätteorolig över alla mina bilder ett tag, men det ska lösa sig! Ni kan ju bara tänka er alla bilder jag tar, om de skulle försvinna... Nä fy vad hemskt.. Jag har ju dem på hårddisk, men inte de nyaste.
Jag ska uppdatera er om tävlingarna vi var med på i helgen och tidsinställa lite bilder och annat, känns som jag har varit borta härifrån en evighet (vilket jag också har).
 
Cosmos denna vecka
Måndag: kort sväng ut i skogen med Felicia och Cecilia i mörkret.
Tisdag: skuttade lite på planen, bytte galopp över ett hinder och bara busade runt. Han taggade till och tyckte att det var roligt!
Onsdag: vila
Torsdag: ut och galoppera
Fredag: tömköra
Lördag: hopptävling på wången, ld och lc
Söndag: stina kommer och fotar!
 
Finaste killen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback