Cosmos v. 45

Måndag: red för Madde på planen. Han är så jäkla fin nu! Allt, allt utom vänster galoppfattning sitter. Och det är inte bara fin ni vet sådär från dag till dag, att han var finare idag än igår. Det är liksom ett bättre utgångsläge, vi har tagit ett steg till. Sen är det den där jäkla fattningen, men man måste väl ha nått att jobba på också?
Tisdag: vila
Onsdag: hoppträning
Torsdag: tömköra
Fredag: ut
Lördag: lätt pass på planen
Söndag: fota
 
Sen ska vi nog klippa honom igen i helgen också. Pälsen växer så det knakar och han blir så himla svettig hela tiden.
Jag gör så med veckoplaneringarna nu att jag lägger ut ett sånt här inlägg och sen fyller jag på det dag efter dag, så blir det inte så många olika inlägg. Funkar bra tycker jag!


Kommentarer
Postat av: fridis

den där söndagen stämmer alldeles ypperligt!
andra gången gillt liksom.. hahahah

Svar: Hahah blir asbra! Kram
Vera Holgén

2013-11-05 @ 16:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback