Läget

Det händer saker varje dag just nu. Idag gick min ponny genom besiktningen och ingen är gladare än jag!! Igår fyllde jag år och på fredag ska jag faktiskt upp till henne för att rida ut. Lördag ska Sara som har henne nu lära mig hur hon löslongerar eftersom Ketzhal tycker att det är jätteroligt! Och måndag är ju viktigast ändå, då flyttar hon ut till ås!
 
Och Cosmos, det går bra med honom. Tömkörde idag och även fast planen var som en skridskobana så var han faktiskt riktigt fin. Dock halkade jag runt och kunde inte röra mig lika mycket som vanligt. Vi körde bara i kanske 40 minuter, det behövdes inte mer, han var redan så jaa,.....det är den där känslan som måste upplevas, han verkar ha börjat tycka tömkörningen är rolig och vill göra rätt. Bara lyssnar. Åhh, fina ponnyn... Det var nog sista gången jag tömkörde honom kom jag på också, det är sådär hela tiden nu, lite sorgligt. Sista gången det och sista gången det. Men sen kommer ju första gången jag gör allt med Ketzhal, allt blir nytt och spännande.
 
Jaa, mitt liv består inte av så mycket mer än det. Utom gymnasievalet kanske; programdagar, mässor, kataloger och funderingar. Och det att jag inte kan koncentrera mig på någonting alls nu när jag bara väntar på min ponnyyy, vilket är en ganska svår kombination ihop med skolan. Det ända jag gör är att skriva listor på vad jag måste köpa, funderar på mål, träningar, tävlingar och föreställer mig hur allt ska bli. Har inte gått och lagt mig tidigt på över en vecka eftersom jag ändå inte kan sova. Jaa, just nu är mina dagar häst, häst & häst.
 
Insåg för ett tag sen att jag inte hade några nya ridbilder på mig och C, bara porträtt. Så jag anställde Sofia i helgen att fota oss sista gången. Fler bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback