Cosmos v. 49

Måndag: skritt ute
Tisdag: ut runt slingan. Han var otroligt pigg, och dansade fram, superfin! Dock ganska spänd och fjantig för allt... Rådjur träffade vi på också, fyra stycken på en gång.
Onsdag: tömköra. Extremt fin, vet inte vad jag ska skriva mer. Väldigt halt på planen.
Torsdag: vila
Fredag: vila
Lördag:
Söndag:
 
Jag har inget behov av att trimma på planen utan känner att jag bara vill skritta ut, inte motiverad, vilket inte är så konstigt. Ska ut i skogen och skratta och busa med Frida nån dag i helgen. Annars bara mysa, är ju bara denna veckan ut jag kommer rida honom. Passar ju rätt bra med bara uteridning när det är så halt och tråkigt.
 
Foto: Tina Sperring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback