Bilder i mängder och morgondagen


Haft bästa fotodagen någonsin tror jag. Stina, Tina och jag har fotat från att solen gick upp till att den gick ner. Jag och Ketzhal, Tina och Lady, Elin och Lasse, Disa och Valle, Jessica och Hector fick vara med på bild. Vi fick många nya favoritbilder idag!

Efter det tömkörde jag och Madde Ketzhal i ridhuset och jag ska skriva mer om det + visa film sen. Nu borde jag verkligen sova för jag ska upp 06 imorgon. Först utsläpp hos K, sen jour på ridskolan och sist ska jag skritta ut ponnyn. Mellan det ska vi försöka få in att tömköra Mias Prins, fota hennes hästar lite och kanske äta nått. Får se om jag är död när jag kommer hem imorgon eller om jag orkar skriva nått här då. Hög tid att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback