Update

Så otroligt charmig
 
Hej igen! Jag var med Felicia och Baby på deras första tävling i helgen och därför har uppdateringen bestått av tidsinställda bildinlägg haha. Tävlingen började dåligt men slutade bra. Baby hade aldrig sett ett dressyrstaket förut och domarbilen var rätt skräckinjagande den med, så på lördagen stannade han på mitten av banan och gick helt enkelt inte fram. På lördag kväll fick Felicia rida inne på banan och visa att det inte var farligt och på söndagen tog de sig igenom hela programmet på 58%. Duktiga!
 
Sedan vi kom hem har jag varit så otroligt trött, så Cosmos har skrittat i skogen och jag har inte gjort så mycket vettigt. Idag ska jag rida på planen och försöka få till galoppen. När vi väl galopperar brukar han vara fin, men fattningarna och avsaktningarna ser inte bra ut...
 
Jag rider Signes Geist nu när Tina är borta, så två hästisar att rida igen! Jag ska även fota lite tusseträningar och hopptävlingar på tanne i helgen. Bilder från strömsund kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback