Påväg hem!

Ojoj, ett bildlöst inlägg på denna blogg, det ser man inte ofta! Jag är påväg hem från mormor och morfar i dalsland där jag varit en vecka (därav bristen på uppdatering). Felicia har tagit hand om Cosmos och han har även fått en ny sadel. En brun islandshästsadel haha, spännande att komma hem och se hur den ser ut!

Jag taggar inför pay and jump på onsdag med C! 80 och 90 ska vi hoppa. Sen har jag även anmält till vår första tävling, dressyr på tanne 24 aug, lc:2 och lb:1. Ska bli så himla roligt! Sen ska vi åka iväg på några till hoppas jag, men det var ju inte så mycket tävlingar kvar... Inte roligt att han har varit sjuk hela våren så vi missade allt, men jag säger som jag brukar: jag är glad att han lever över huvud taget. Gaah vad jag längtar efter honom..! Kommer hem vid tio ikväll så då blir det inte nått stallbesök, men imorgon lär jag hänga där hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback