SÄLJES.



Ridbyxor:
- Doman, blå, strl 146. Knäskodda. Använda men i gott skick. 50:-
 
- CRW, bruna, strl 146/152. Knäskodda. Använda men i gott skick. 50:-
 
- Mountain Horse, ljusblå med broderi, strl 150. Knäskodda. Ej använda, lappen
kvar. 70:-
 
- Horsehead, beige-rutiga, strl 150. Helskodda. Använda men i gott skick. 70:-


- Säkerhetsväst, blå med grön-och rödrutigt mönster, strl Child small.
 Jag hade den från åtta till tolv års ålder. Väldigt inställningsbar. CE-märkt,
level 3. 100:-
 
Jag lade ut en annons på blocket med dessa saker och tänkte att jag lika gärna kunde
lägga ut dem här också, hör av dig till mig via kommentar eller [email protected]
om du är intresserad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback