Två små ponnyhästar.

Nu är det lov! Är väldigt lycklig för det, nu ska det bannemej bli världshistoriens grymmaste lov.
Idag har jag fått rida två ponnyer - Cosmos och Elloise.
 
Cosmos
Jag red ut i ungefär 40 minuter, skritt och trav. Eftersom det snöat ännu en gång och fryst på så var det väldigt hårt, men nere på ängarna så funkade det att trava ändå. Inget komplicerat, skrittade och travade honom lång och låg.
 
Elloise
Gick sedan bort till ridskolan för träning med bästa bus-gänget.
Jag satt på Elloise och vi tränade inför halloweenshowen, mer säger jag inte. Elloise var väldigt trög i början, men jag försökte få igång henne ordentligt. Skritt-halt-rygga-rivstart galopp/trav, det gjorde att hon taggade till och blev lite med på noterna. Efter det skötte hon sig jättebra, förutom att hon är sur på de andra hästarna när de kommer nära. Men det är ju Elloise vi pratar om...
 
Finfina ponnysar ♥
 

Kommentarer
Postat av: Emely Björkqvist

grymt fin blogg du har!
kanske följa varandra på bloglovin? ♡ skicka en kommentar i så fall! :)

2012-10-27 @ 20:17:29
URL: http://emelybjorkqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback