Bus-uteritt.


Red ut Cosmos idag tillsammans med Frida och Pippi.
Blev mest en bus-uteritt och hade inte så mycket krav på honom. Jag och Frida pratade om allt och inget och jag blev påminnd om hur underbart det är att ha någon att rida med.
 
Vi hoppade hoppstigen en gång (dock är nästan alla hinder rivna och det hänger grenar i huvudhöjd hela vägen, menmen). Efter det tog vi en galopp upp mot ridskolan och ökade ordentligt så att de fick sträcka ut. Cosmos var fjantig och var rädd för alla vattenpölar osv (haha han hoppade tillochmed över dem några gånger) men han gjorde inget dumt eller så.
 
Jag VILLVILLVILL ha nya fräscha fina bilder på mig och Cosmos, men vädret är hemskt och jag hittar inte alltid fotograf.. Om man väl ska fotas så vill man ju åtminstone ha sol/halvfint väder.

Kommentarer
Postat av: Lisa Jörgensen :D

Jag kan gärna följa med och fota dig någon gång ! :D

2012-10-25 @ 16:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback