V. 48.

Som ni förmodligen ser så har jag fräschat upp bloggen lite. Felicia fotade mig och Cosmos idag eftersom det var så dimmigt, frostigt och fint. Fler bilder kommer när jag får tid.
 
Red ut Cosmos med Felicia och Bali idag.
Som sagt var det himla fint ute och vi hade det supermysigt, dock var det väldigt kallt. Inte lär det bli varmare heller, suck...
 
Denna vecka har jag otroligt fullt upp, så här ser det ut + plugg varje dag.. Vet dck inte hur det kommer gå, känns som att det kommer vara väldigt hårt både på planen och ute så vi får se vart jag och Cosmos tar vägen...
 
måndag: Cosmos, teori - titta på dressyrträning
tisdag: Cosmos, busmöte
onsdag: Cosmos
torsdag: Cosmos
fredag: packa, åker till Stockholm med tåg 17.12
lördag: Stockholm horse show - galashow
söndag: Stockholm horse show - internationell hoppning
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback