Cosmos 27 november.

Det fortsätter att vara hårt överallt och jag behöver egentligen inte gå in mer på det då alla förmodligen redan vet hur det är. Planen var både hård och knölig, men jag jobbade Cosmos lite i skritt där. Red barbacka och det var så otroligt mysigt! Jobbade med skänkelvikningar, halter, ryggningar och lösgjorde honom ordentligt.
 
När han hade jobbat igenom sig lite och blev fin så känner man att man vill gå över till trav, men nej. Jag fortsatte snirkla runt. Tycker att det kan vara svårt att jobba hästarna när man bara kan skritta. Det går inte att göra några övergångar (dock travade jag något steg ibland för att få igång honom av just den anledningen) och det blir svårt att hålla igång framåtbjudningen i skritten.
 
Barbackamys i somras.

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

vi har bara massa regn och blött hos oss :(

2012-11-28 @ 21:26:14
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback