Gårdagen.

Dagen som gick hann jag med ganska mycket.
 
• Jobbade 09-13, med Frida.
Vi mockade ur bäddarna från uteboxarna på ridskolan. Det var jobbigt, men pengar in.
 
• Red efter det Cosmos.
Frida var lite sådär halvspontant med och fotade. Jag testade nya grejorna, och red på en äng. Han verkar ha tagit sommarlov eller något ? Verkade som att han tyckte det var tråkigt. Väldigt tråkigt. Han blev i alla fall lite finare på slutet, men släppte inte helt...
 
Smakprov, fler bilder kommer.
 
• Följde även med Frida ut till hennes medruttarponny Delay.
Vi hade jättemysigt, jag fotade och Frida red på en så kallad ridplan. Fler bilder kommer från det sedan.
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Även att du tog den fulaste på mig också.. ;)

Svar: hahaa, nejjdå (:
Vera Holgén

2012-06-29 @ 14:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback