Massor av tips nudå !

Imorgon ska jag till denna fiinfina ponnyn;
.
.
-Cosmos
.
Det kommer nog bli ganska kallt så får se om vi rider eller bara pysslar på i stallet. Man blir ju aldrig sysslolös allafall. Det ser ut att bli lite dresyyr på planen, hoppas på bra väder nu då !
.
Men mer om det får ni höra imorrn ! (;
.
HAR HALFT BLOGGTORKA NU...
Så jag behöver verkligen tips. Vill gärna skriva låånga åsiktsinlägg ! Men kommer aldrig på nåt bra ämne och då går det ju inte. Så ge mig en massa kul tips nu ! (Vet att detta är det vanligaste meningarna på en blogg, men jag BEHÖVER verkligen tips !) Sen så tycker jag inte att det är tråkigt, utan har bara inte nåt bra att skriva om...
Annars blir det såna här "vad-jag-har-gjort-idag-inlägg" jättesvårt att skriva såna så att det blir kul att läsa !
.
/Vera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback