Kingsland ♥

Åh, jag blev så nöjd ! Ett par ridbyxor.
.
Jag var ju på frösö hästgård för att titta på rean där. Så jag kollade igenom allt. Sedan kom hon som jobbade och hjälpte mig att leta fram några ridbyxor att testa. Det var ett par grå/beige, ett par klarblå och ett par jeans.
Jag testade och kom fram till att jeans-ridbyxorna passade bäst. Ett par kingsland ribyxor. + 60% rea, det är ju inte fel, eller vad säger du ?
.
.
Sedan så har jag alltid velat ha en såndär Kingsland-tröja som alla har. En sån där med rosa lappar på armbågarna;
.
De är bara så himlans snygga ! Så eftersom jag googlat hela eftermiddagen och inte hittat något företag som säljer dem frågar jag er; Vet du vart man kan hitta en sån ↑ tröja, eller har du kanske en som du inte använder ?
Väääldigt tacksam för svar, jag letar på !
.
/Vera ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback